november 2010

nye iphone spill

tenkte det var på tide å prøve ut noen nye spill på iphonen min mah jong quest - gratistap zoo - gratiscarcassonne - 29 krthe settlers - 29 kr ellers ble det som vanlig, drukner i utvalget

sims 3 29.11.2010 Oxid

I dag startet jeg på en helt ny legacyfamilie, jeg trenger bare litt pause fra den andre. Nigale Oxid hadde levd mesteparten av livet sitt på gata, han var vant til å kjempe for ting og ha lite pe...

tannlege kap 2

jeg måtte tilslutt bare innrømme det, det var ikke nok med bare en akutt time til tanleggen hvor jeg hadde en mnd med mareritt. dagen jeg kom hjem fra sydenturen min falt halvparten av en av visdom...

ved og adventspynt

nå har jeg akkurat hvert nede i kjelleren og hentet to gigantiske poser med ved, har virkelig tenkt å kose meg med levende ild i dag. fyrte opp før jeg gikk ned så de luktet godt og varmt da jeg ko...

forlatt og kaldt

jeg bestemte meg for å dra tidlig til butikken i dag siden jeg ikke ville stå i evig lange køer, men ikke så tidlg at det fortsatt var mørkt. så når jeg endelig pakket meg inn og gikk fikk jeg en m...

installere spill på laptop

sidenjeg hadde litt tid å slå i hjel tenkte jeg at jeg skulle installere de fleste spillene mine som jeg ikke bruker fullt så ofte på laptopen min. The sims - castaway stories the sims - livets...

takk for ingenting

dette har hvert en veldig tung dag for meg, jeg var på ullevåll for å få svaret på søvnanalysen min. svaret var som forventet. jeg har ikke narkoleps og kan være overlykkelig over at jeg ikke har d...

Ny vinterjakke

jeg var veldig glad i den forrige jakka mi, men den begynte vel å bli 6 -7 år gammel og fallt bokstavli talt fra hverandre, så i dag var det bare å ta turen ned å kjøpe seg en ny jakke.vi valgte å ...

Katter og rød nese

så en slik rød nese på meny og bestemte meg for å kjøpe en, kan godt gi 25 kroner til en god sak. men ikke vil jeg stille opp på bilde med nesa selv. Så at det er mange som har lagt ut bilder av dy...

demonstrasjon på oslocity

jeg er ikke helt sikker på om det var dette oslocity forestilte seg da de lot en stand som solgte hudkremer fra israel stå i andre etasje. men igjen, hvem skulle ha forestilt seg det? jeg sitter r...

Harry potter og dødstalismanene del 1

fordelen med at en film får sinsykt dårlig kritikk er at man ikke blir skuffet når man ser det. dette er helt klart ikke en av harry potter filmene jeg har hvert mest skuffet over. jeg kan innrømme...

kostymer

føniks (phoeniks) Trollmann (wisard)

Harry potter kveld

først skal jeg si at jeg kommer til å skrive et eget innlegg om selve filmen... det var spenning i hele meg i dag og jeg fikk ikke gjort noe fornuftig, da klokken ble 9 dukket kammeraten min opp o...

den som venter på noe godt venter ikke forjeves???

nå sitter jeg her forran datan og gjør ingen ting, jeg rett og slett venter. for spent til å kunne starte med noe eller å sove. veldig frustrert over at det ikke er på tide å ta på seg kostyme enda...

noen søte kattefilmer på natten

Get enten du vil eller ei

Normal 0 21 false false false NO-BOK X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 ...

Sims 3 17.11.10

det har ikke skjedd så mye spennende på sims spillet mitt i dag, lot foreldrene ta en pause å dra på tur til egypt, men da chrashet spillet, og jeg gjør ikke samme feil to ganger. så da jeg fikk op...

adventskalender

jeg følte jeg måtte ha en adventskalender i år, var veldig trist i fjor når jeg ikke hadde det. men jeg er ikke så flink til å følge med på tv, jeg virkelig liker ikke sjokoladen i de vanlige (bill...

kundeservice? hva er det?

etter litt tenking og reddsel for å fryse i hjel i morgen kom jeg frem til at jeg trengte en varmere genser til føniksdrakta mi, så tenkte jeg skulle ta en rask titt innom senteret, noe jeg angret ...

the sims 3 16.11.10

sofia er død, hun døde rett før jeg dro på ferie med LH på 217, så det var en familie i sorg jeg åpnet i dag. heldigvis varte ikke sorgen så veldig lenge fordi Camilla fikk en liten datter. Jenta f...

The hills have eyes

etter å ha ventet på å få sett filmen i flere år tok jeg i går affære og lastet den ned. måtte selvfølgelig se den med en gang, og gjett om jeg ble skuffet. det er aldri et godt tegn på filmen at d...

nok en tirsdag

da har nok en dag sust forbi meg, og jeg sitter igjen med følelsen om hva har jeg gjort i dag? helt ærlig har jeg ikke gjort så mye, har lastet ned en del ds spill til lillesøsteren min og testet ...

Pokemon Soulsilver 16.11.10

da hadde jeg klart å trene opp alle pokemonene mine til level 20 og er klar til å ta gym 3 i Goldenrod city, der kommer jeg til å sloss mot mormal type pokemon. oppdatering om pokemon jeg har og u...

ny kampfisk

i dag kjøpte jeg meg en ny kampfisk, en mann til å holde dama med selskap. de har hele 40 liters akvariet sor seg selv. menjeg ble litt beskymret for hannen da jeg slapp han ut i akvariet, han bruk...

føniks kostyme nesten klart

Nå er harrypotter drakten min nesten ferdig, jeg skgå som en føniks og har jobbet i mnd for å sette sammen en drakt. jeg har aldri lagd en drakt før og kan virkelig ikke sy så dette har hvert et ut...

spill.no

satt å leste i billy bladet mitt og kom til slutten, der var det en reklame for spillportalen spill.no. og jeg må innrømme det var en bra reklame, for det tok ikke mange timene før jeg var inne å t...

Vampire Academy - Richelle Mead

dette er første boken i en serie som følger Rosemarie Hathaway ( Rose) og Vasilisa Dragomir (Lissa) en dhampir og en moroi. følelsen min når jeg leste denne boken var at det egentlig ikke var ment ...

dæilig å være hjemme

borte bra men hjemme best, ingen tvil om det. jeg gruet meg litt til flere timer med ignorering av Sirius når jeg kom hjem, siden jeg hadde savnet han så mye. men jeg kunne ha tatt det helt med ro,...

nye smykker

som jeg skrev i det forrige innlegget mitt forsvant en pose med smykker på flyplassen i dag, smykkene var spesielle, i hvertfall for meg og jeg virkelig hater den personen som tok dem fra meg. men...

bye bye green beach

i dag var det den triste dagen hvor jeg og familien min måtte si hade til hotellet vårt i varmen og sette oss på flyet tilbake til kulden. vi har gruet oss til denne hjemturen hele tiden grunnet st...

shopping

vi prøvde oss på en ny shoppingtur inn til arguinuitin i går kveld, denne gangen fant vi en klesbutikk vi likte og som var åpen. både jeg og mamma prøvde oss igjennom klærene og jeg endte opp med e...

baywatch in reallife

stranda vi har hvert på i alle år har plutselig blitt privat, og det har nå kommet livakter på stranda. selvfølgelig er det bra at det er ansatt pene menn til å gå rundt på stranda, men det første ...

ingen strandtur på meg i dag

i dag blir det ikke noe strand tur på meg, jeg var veldig svimmel når jeg våknet og har vel egentlig ikke blitt noe bedre. små tegn til anfall innimellom så jeg holder meg på hotellrommet til jeg b...

dag 4

det var egentlig meldt overskyet i går, men det virker som værmeldingene her er like stabile som værmeldingene hjemme i oslo. det var strålende sol. jeg var ganske sliten så jeg ble på hotellromme...

middag kveld 3

etter at jeg hadde fått vilt litt i dag dro vi til porto rico for å handle, ble ikke mye shopping, men fikk sett i noen få butikker. vi avsluttet med å spise middag her på hotellet. maten var grei ...

stranden dag 2

selvfølgelig var vi på stranden i dag også og vi koste oss, det var overaskende små bølger og allt lå til rette for en perfekt dag, men pluttselig begynnte det å blåse opp. det var ikke så kaldt at...

streik

for de som ikke har fått med seg det så er jeg for tiden på grand canaria. vi kom på lørdag rett etter at streiken hadde startet og slapp unna med bare noen timer med venting på bagasje før vi tok ...

middag kveld 2

i dag kom vi litt sent avgårde, rett og slett grunnet at jeg ville være litt på datan før vi gikk. vi hadde alle fått sovet litt etter strandturen og var ganske sultene. vi bestemte oss for å gå ti...

første dag på stranden

i går var første dag på stranden, jeg var litt senere ute en de andre siden jeg gikk meg en tur. Når jeg kom ned på stranden så jeg mamma i sjøen så jeg hoppet rett utti vannet. i følge dem jeg rei...

ødeleggelser

jeg gikk tur tur inn til nærmeste by i dag og var sjokert over ødeleggelsene jeg så. en av de jeg reiste med hadde fått vite at veien langs sjøen var stengt grunnet skader etter flom og jeg måtte j...

første kvelden

etter å ha slappet av litt med pc`n på senga i går var det på tide meg første middag. vi starter alltid turen med en spesiel middag. fisk bakt inni havsalt. det er en av spesialrettene til en av vå...

sen men god lunch

vi gikk bare ned til spisestedet ved basenget for å spise lunch i dag, vi var alle utslitte etter å ha stått å ventet på bagajsen så utrolig lenge. men som mamma sa, vi kan være glad vi kom med et ...

varme, sol og streik

det første jeg tenkte når jeg kom ut av flyet var slik varme har jeg ikke kjent på et år. helt klart at den norske sommeren var kald i år. men jeg må helt ærlig innrømme at den gode følelsen forsva...

ut på tur.....

det er kansje midt på natten for de fleste, men nå er det ikke mange minuttene før jeg setter meg i taxi og er på vei til gardemoen. selvfølgelig vil jeg jo helst ligge i senga mi å sove, men tanke...

pakkedag

dagen i dag har hvert et eneste stort mas. jeg våknet ganske tidlig og dette har gjort meg sliten etterhvert. dagen i dag har hvert den store ordne dagen og skal snart bli til pakkekveld. jeg måtte...

Mirakelbaby overlevde fall fra syvende etasje

det er nesten for utrolig til å være sant. heldigvis er det sant at babyen kom fra det hele uten en eneste skramme. han hadde nemlig veldig flaks når uhellet først var ute. han hadde lekt med søst...

forbredelser

det er bare tre dager til jeg sitter på flyet på vei til varme og sol. selv om turen kommer til å være avslappene og forhåpentligvis gi meg mye energi er dagene opp til reien bare kaos og stress. p...

tanker om bistandspenger

igjennom årene har jeg sett mange kampanjer om bistandpenger, noen bedre en andre. enkelte orgisasjoner unngår jeg helt, mens andre vekker mer interesse. Hva pengene går til kommer veldig ann på hv...

kattedrøm

i natt har sirius dukket opp i flere av drømmene mine, noe jeg ikke har opplevd før. selvfølgelig har jeg drømt om kattene mine, men aldri hatt en av dem dukke opp i hver eneste drøm jeg har. av dr...

kampfisk fått seg nytt hjem

jeg har hatt veldig problemer med at hun kampfisken i det mitterste akvariet mitt har spist opp alle fiskeungene, så en dag jeg satt å så at en av fiskene fødet og at jeg aldri så noen unger bestem...

sims 3 02.11.10

siden internett var nede når jeg sto opp i dag tidlig startet jeg dagen med litt sims 3. Camilla lurte kjæresten sin Rian til å flytte inn til familien hennes, og etter litt mas fra hans familie t...

chilli pizza endelig

det tok meg noen dager, men endelig fikk jeg tid og krefter til å lage pizzan min. og det første som slo meg var at jeg enten har blitt veldig vant til sterk smak, ellers husket jeg veldig feil ang...

sims 3 31.10.10

vel datoen er ikke helt korekt, men jeg valgte den datoen siden jeg skal spille i dag og fordi det er noen dager siden. det ble nok en gang helg og denne gangen dro Camilla og Basil på ferietur. d...

BIG CAT HALLOWEEN!

virkelig koste meg med dette klippet

Kjærlighet

En bonde hadde noen valper han måtte selge. Han malte et skilt som averterte 4 valper til salgs, og spikret det på enden av gjerdet sitt. Mens han spikret opp skiltet kjente han noe som nappet i ov...

syk i natt

det er ikke så overaskende når jeg er dårlig, men denne gangen ser det ut til at jeg enten har blitt veldig matforgiftet eller fått et magevirus. mildt sagt forferdelig da jeg lå på bederomsgulvet ...
Linn Helene

32, Oslo

skarp og søt naiv og smart sterk og sliten du vet aldri hvilken side av meg du møter på, den skarpe og skeptiske tunga eller det varme og nesten naive hjertet. jeg er den du oppsøker for hjelp, den som biter fra seg når det trengs. drømmekjæresten min en en dataspillende goth drage. notangel@gmail.com