telenor trøbbel igjen, tror ikke de ønsker å beholde kundene sine

Jeg sitter her og aner fred og ingen fare, internettet virker og jeg aner ikke at jeg straks er i ferd med å kaste meg inn i diskusjon med Telenor om hvordan de behandler kundene sine. Som dere sikkert forstår så virker internett på datamaskinen min helt greit, det er fordi den er koblet til modemet med ledning og ikke trådløst. Denne løsningen har jeg for å kunne benytte meg av hastigheten fult ut. Men da jeg sitter og spiller 3ds og prøver å koble meg til nett igjennom spillet får jeg feil melding, når jeg er ferdig med å spille sjekker jeg nettinnstillingene og får beskjed om at det er feil på passordet (eller brukernavnet). Jeg sjekker mobilen min og den er også koblet av nettverket, jeg gidder ikke å sjekke hvorfor, jeg har hvert med på dette en gang før.

Men for å være helt sikker restarter jeg modemet for å se om dette har noen innvirkning, det har det ikke.

Hadde det ikke hvert for at jeg har koblet til maskinen min med kabel ville jeg ikke hatt tilgang til internett og kunne derfor ikke ha gått inn å byttet brukernavn og passord på modemet mitt igjen. For jeg tror Telenor nok en gang har bestemt seg for å bytte/resette passordet mitt og grunnet dette blir jeg sperret ute. Selvfølgelig vet jeg at jeg kunne ha løst dette uten nett på maskinen min, men siden jeg ikke har adresse eller passord for å komme inn på kontrollsiden til ruteren er jeg like langt.

 

Klarte også å få sperret brukerkontoen min i 5 minutter fordi den mener jeg ikke husker passordet mitt der, men den låser seg opp igjen straks.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Linn Helene

Linn Helene

32, Oslo

skarp og søt naiv og smart sterk og sliten du vet aldri hvilken side av meg du møter på, den skarpe og skeptiske tunga eller det varme og nesten naive hjertet. jeg er den du oppsøker for hjelp, den som biter fra seg når det trengs. drømmekjæresten min en en dataspillende goth drage. notangel@gmail.com

Norske blogger
CURRENT MOON
bloglovin

Kategorier

Arkiv

hits