hits

Alt jeg ønsker er et svar

Man skulle tro at fokuset var på å få et positivt svar, men selv om man ønsker dette, kommer man ingen vei uten noen som helst svar.  Får man et negativt svar har man i hvert fall noe å gå ut fra, eller noe å klage på, men hva gjør man uten noe som helst svar?

 

Det jeg lurer på nå er om man kan ta med seg elektrisk scooter rullestol på båtene ut til øyene i Oslofjorden. I Morgen skal jeg ut med tanta og kusina mi og ting hadde hvert så mye enklere om jeg kunne ha tatt med meg stolen.

På hjemmesiden til ruter står det ingen ting, jeg leter under faq og leser den informasjonen de har om reisene. Jeg vet nå reglene og mulighetene rundt bagasje, ski, sykler, rullebrett, rulleskøyter og hunder, men ikke om jeg kan kjøre rullestolen på båten.

Eneste informasjonen å drive opp er at rullestol brukere kjører gratis, noe jeg er redd for å benytte meg av da jeg tviler på at kontrollørene vet dette.

Men kanskje vi lever i en bortskjemt verden her vi venter å finne svar på alt ved å søke på nettet, jeg ser ingen annen mulighet enn å ringe trafikanten og spørre dem. Som svar får jeg et nytt telefonnummer til et selskap som heter tide som tydeligvis driver båtdriften.

 

På hjemmesiden deres står det ikke noe om at de driver båtene i Oslo i det hele tatt, men jeg kan finne masse informasjon om hurtigruten og andre turer med båter og busser i Norge. Tide ser forresten ut til å ligge i Bergen, men de kan j o ha kontorer flere steder. Problemet er at når jeg ringer dem, stengte de sentralbordet for 5 minutter siden?. Og i valg menyen deres er det ingen valg om fremkommelighet.

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Norske blogger
CURRENT MOON
bloglovin